Spis det du liker best - gå ned i vekt

Spis så mye du vil av favorittmaten din og gå ned i vekt! Høres ikke så veldig sannsynlig ut, kanskje? I følge Allen Carr, forfatteren av boken Endelig slank, er dette den beste slankemetoden som finnes! Jeg har selv lest boken og må si meg enig - det virker :)

Du bør lese hele boken for å virkelig forstå denne "hemmeligheten", så jeg skal ikke røpe så mye mer, men for meg så var den starten på bedre helse og en nytt forhold til mat! Anbefaler boken på det varmeste til alle som vil ned i vekt og bli der :)


Utdrag fra boken:
Allen Carrs kostråd gjør at du kan tillate deg å nyte maten, hengi deg til smakene og likevel gå ned i vekt. Du kan spise dine favorittretter, følge dine naturlige instinkter, slippe skyldfølelse og anger, nyte fersk mat, bli kvitt fordøylesesproblemer, gjenopplev dine smaksløker og la apetitten bli din veiviser. Endelig ikke-røyker har hjulpet millioner av røykere å stumpe sigaretten for godt. Nå har Allen Carr med sin logikk og sin sunne fornuft peilet seg inn på kostholdet vårt. Du slipper alle regler og forbud, du behøver bare følge noen enkle prinsipper som leder til et sunnere kosthold, et større velbefinnende og en varig vektreduksjon.
Boken får du kjøpt her.

Har du lest boken? Hva synes du om den? :)


Kommentarer

  1. Spis så mye du vil av favorittmaten din og gå ned i vekt; ja det liker jeg :)Den boken skal jeg skaffe meg, fint tips :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

7 matvarer som forbrenner magefettet

Mat som forbrenner fett!

Bli slank med mindfulness